Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Suzana - 1 augusti 2010 18:23

Kom just på att jag totalt glömt bort min utlottning som gick ut igår..men bättre sent än aldrig säger jag och här kommer resultatet..

 

4st deltog i utlottningen..

 

  

..minstingen hjälpte till att dra vinnarna (chokladkaka är mums..syns det?)..

 

 

..och vinnarna är..


  


..min goa vännina Anna med bloggen Mamma Metronyx och söta Aina med bloggen Aina blogg..


GRATTIS gotjejer!

Hemliga vinster kommer med posten så snart som möjligt! =)

  

Av Suzana - 1 augusti 2010 17:21

Har fått frågan på efter receptet på denna smörgåstårta mer än en gång så jag tänkte dela med mig till er här på bloggen.. =)

 

"Botten":

Ett paket polarkakor.

 

Fyllning:

3dl grädde

4msk majonäs

En gul lök

2 burkar tonfisk

grillkrydda och svartpeppar efter smak

 

Dekoration:

Räkor

3 ägg

Gurka

Ost

 

VARNING! Är försvinnande god! ;)

 

  

 

 

Av Suzana - 1 augusti 2010 17:14

Idag fyller då min äldsta son 20år..tiden bara rusar iväg.. =) <3

 

Grattis "lillgubben"!! Hoppas du är nöjd med din dag! =)

Älskar dig!! <3

 

 

Se normal ut på kort är inte alltid lätt uppenbarligen.. =D haha.. 

 

 

  


Tårtan blev inte vacker, men ack sååå smarrig!

Den är ett minne blott nu.. hihi.. 

  

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards