Alla inlägg under juli 2010

Av Suzana - 6 juli 2010 19:23

Vi fortsätter att njuta utav sommaren och bara tar dagen som den kommer..tycker nog att vi förtjänar det efter all stress vi utsatt oss själv för på sista tiden..

 

Idag blev det bla en promenad till parken..jag och älsklingen bara njöt utav varandras sällskap medans minstingen badade, lekte och gick på upptäcksfärd..

 

På vägen hem så köpte vi jordgubbar och grädde som vi sen njöt utav väl hemma..mums!

 

Så skönt att slippa alla måsten ett tag..det är bara jag, älsklingen och minstingen hemma..alla andra barn är borta den här veckan..så här är superlugnt..vi plockar med och gör bara det vi känner för och bara finns till..

Skönt!! <3

 

  

  

  

  

Av Suzana - 5 juli 2010 17:54

Har försökt avverka några filmer senaste kvällarna..allt för att varva ner..blir nog film ikväll också.. =)

 

Först ut är filmen Shutter island.. Välgjord film med många bra skådespelare.. Lite märklig film men ändå fängslande..

Den får 4 utav 5 möjliga stjärnor..

 

  


Nästa film blir inte mindre än Alice i underlandet..

Även denna film välgjord, historien välkänd och i övrigt helt okej..

Ger den 3 utav 5 möjliga stjärnor..

 

  

Av Suzana - 5 juli 2010 17:44

Idag har vi tagit en pause..njutit utav sommaren..

 

Och ett utav dom bästa ställerna för att göra det är att ta en tripp till mittjasvallen..minstingen älskar att "hälsa på" alla djuren där..jag och älsklingen njuter utav lugnet..den vackra naturen..det goda fikat.. ;) hihi..

 

 

Så vacker miljö..


  

Och kolla in denna sötnos som bor här.. <3 

Av Suzana - 5 juli 2010 17:35

Stressen har lagt sig..lugnet lagt sig..det har börjat sjunka in..jag eller rättare sagt vi är gifta! =)

 

Tar nog ett tag att riktigt fatta att äntligen är det "över"..nu är det vi två tillsammans för alltid..är så himla lycklig!! <3 <3

 

"Resterna" från ett underbart lyckat bröllop..

         

Ett litet minne.. <3

 

 

 

Av Suzana - 4 juli 2010 17:18

Här kommer lite fler bilder från gårdagen..en utav de lyckligaste dagarna i mitt liv.. <3

 

 

Rolig detalj.. <3


 

Första pussen som man och hustru.. <3


  

Smarrig bröllopstårta gjord utav äldsta sonens goa tjej Aina ..utan henne så hade vi inte kunnat få ett så lyckat bröllop..hon hjälpte till med både det en och det andra..

 

Tusen tack gogumman!! <3 <3

 

  

  

  

Tycker buketten blev riktigt lyckad..är ju trots allt den första brudbuketten jag binder.. =) 

Av Suzana - 3 juli 2010 21:14

Äntligen har då jag och älsklingen blivit äkta makar..man och hustru..jag är så lycklig! <3

Tack alla goa släkt och vänner för att ni gjort vår dag så speciell och underbar! <3

 


Och ni alla mina goa bloggvänner får ge er till tåls lite till och vänta på fler detalj bilder.. ;) hihi.. 


Vacker ring eller hur? <3  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards