Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Suzana - 15 juli 2010 18:21

Nu ni mina goa bloggvänner så tänker jag be er om hjälp..jag behöver sprida "reklam" för mitt hus med en förhoppning om att det skall sälja lättare..just nu finns det bara på hemnet.se och har funnits i en lokaltidning en gång..finns inte att ses i något skyltfönster eller något annat..

 

Så då tänkte jag..varför inte?

Många läser ju era roliga, inspirerande, härliga och personliga bloggar..så finns det då en bättre "reklampelare" för mitt hus?

Skulle inte tro det va!? =)

 

Så som tack för att ni länkar till denna utlottning på era bloggar så får två utav er en hemlig gåva som jag tror passar dom flesta jag känner här i "blogglandia".. Hemlis! =) hihi..

 

Denna utlottning pågår fram tills den 31 juli och det ni behöver göra är att länka till detta inlägg..nämna mitt hus och skriva en kommentar här hos mig och lämna er bloggadress och mailadress.. =)

 

Tack för hjälpen! <3 <3 <3

 

  

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards