Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Suzana - 9 juli 2010 20:28

Fick sån himla lust att pyssla lite igår..så det blev ett par nya armband..det rosa till mig själv och det turkosa/bruna skapade jag för att ge till Bia som sydde upp min brudklänning..bara för att hon är så go och superduktig!

 

Älskar att ge bort små presenter.. <3

 

 


Sagt och gjort..idag då vi ändå hade ärenden ner till Bollnäs så svängde jag in med det till henne och hon verkade gilla det.. =) hihi..

Kul när det man skapar uppskattas.. <3

 

Passade även på att byta ut ett utav de partytält vi använde under bröllopet..kvällen före bröllopet när vi reste tälten så upptäckte vi att ena tältet var trasigt..suck..det var bara att åka till närmaste öppna butik med lite annat utbud än mat..blev autoexperten..hittade starkt lim..ett par metalldelar..hem och laga provisoriskt..

Men nu har vi alla fall fått ett nytt tält..betalade ju ändå en tusenlapp så då vill man ju inte behöva laga det första man gör..

 

Blev en sväng in på rödakorset också..hittade några roliga saker..det mesta hamnar ute på tradera..men en tapetrulle och en pocketbok skall jag då behålla.. Bilder kommer senare..är för trött ikväll..

 

Blev borta i mer än 6 timmar idag..mycket sol, hetta och spring i olika affärer, mm..

 

Nej nu skall jag gå ner och krypa upp i soffanhörnan med något svalkande att dricka och några gamla tidningar jag fick från mormor idag.. =)

På återseende! <3 

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards