Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Suzana - 15 juni 2010 21:38

Blev ingen visning idag..inga som hade anmält sig..min mäklare vill att man anmäler sig till visning och att man får en egen visningstid, mm, tyvärr stod det bara visning 15/6 i annonsen..inte ett smack om intresseanmälan..som resulterade i att det har cirkulerat folk häromkring hela dagen..några har frågat när visningen skall äga rum..

Har fått hänvisa till min mäklare och informerat om intresseanmälan osv..inte mitt jobb men men..

 

Hur som helst så skall en familj hit och titta imorgon så sen får vi se vad som händer efter det.. =)

 

Har fixat klart i källaren idag också..har gått på temat "grönt är skönt" och inrett med vit/gröna randiga plastmattor, gröna badlakan, gröna ljus, grön/vit rutiga gardinner, murgrönor (plastblommor i vita krukor), mm, mm..

 

Hoppas mäklaren blir nöjd..vi är då i alla fall nöjd =)

 

Så nu ni alla mina goa bloggvänner får ni lov att hålla era tummar extra hårt imorgon! =) <3

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards