Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Suzana - 10 juni 2010 11:11

Den 5 juni fick jag detta mail, från en Birgitta Johansson (misstänker att det är falskt namn):


"Hello!
 
Skriver till dej har följt din blogg jätte länge och den är jätte fin på alla sätt och vis,
verkligen. Ser att du planerar gifta dej med Johan. Fundera nu och tänk efter, du vet
väl om att han är otrogen med bl.a mej och sen en tjej som heter ................., skall
försöka ta reda på vem hon är, är lite osäker på det.
Men jag vill lägga korten på bordet, jag har varnat Johan flera gånger nu att om han
inte slutar så kontaktar jag dej och det är jag tvungen göra. Han kan inte dejta alla
dessa tjejer han har och samtidigt gifta sej. Tror inte att du vill ha en sån man jag.
 
Jag har träffat Johan ca tio gånger nu på fyra månader, jag visste inte från början
han hade familj, men listat ut vem du var till slut och det visade sej vara du och den
blogg jag följt länge. Snälla du stanna upp och fundera, han har inte bara mej och dej
och den här ...... som skall vara någonstans i tretio års åldern.
 
Johan verkar inte förstå och han säger han kommer att neka, men det är upp till dej
eller tro på mej och ..... och sen vet jag det finns fler men ej fått direkta namn så jag
kan inte gå in på det, men han är då otrogen och vi har delat många timmar med varandra.
 
Sorry!!!
 
All lycka till dej och dina barn."


Undrar vem som vill mig eller rättare sagt oss så illa..jag kan tillägga att jag litar på min älskling och det finns inte en chans i världen att han skulle hinna "data" alla dessa kvinnor..han jobbar, är med mig eller barnen..

 

Vi kommer att gifta oss som planerat, flytta till nytt och leva lycklig i alla våra dagar!

 

Så jag tar detta som ett grymt dåligt och framför allt elakt skämt från någon idiot som är ute efter att förstöra andras lycka..nu var det sagt..och om nu den personen verkligen följer min blogg så vill jag bara säga till personen i fråga: Får vi reda på vem du är så kommer du att polisanmälas direkt..förtal och smutskastning är inte rätt.. =(

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards