Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Suzana - 12 maj 2010 19:23

Känner mig sååå himla uppstressad ikväll..har pratat med banken och mäklare idag..på måndag kommer mäklaren hit och skall värdera mitt hus..så nu har jag städ dille och så ser jag bara en massa måsten..massor utav saker som bara måste göras innan hon kommer..pust..helt sönderstressad redan..lånar släpvagn imorgon och kör iväg grovsopor..måste fixa gräsklipparen (nåt strul med tändstifts hylsan..suck..)..plockar och donar för fullt..kör undan en del till förrådet..mm..mm..

 

Inte nog med det..imorgon kl. 10 skall vi prata med ägaren utav huset vi är intresserad utav..hoppas att det skall bli ett givande samtal..lördag jobbar jag förmiddag på djurskyddet och sen bakar jag ännu en tågtårta denna gång till min kära mors och systersons gemensamma födelsedag..mm..nejdå jag känner mig INTE allllls stressad..hur skall detta gå.. =/

 

Och mitt i all denna känslomässiga kaos så sätter jag mig ner och gör lite pyssel som jag funderat på ett tag..allt för att lugna nerverna..knäpp jag vet..

 

  

 

Har scannat in ett gäng bokmärken..limmat fast på scrappapper..lagt till lite text..laminerat och satt en magnet på baksidan..viola! Kylskåpsmagneter!! =)

 

Dessa små sötnosar och antagligen ett gäng till skall få följa med till djurskyddets loppis marknad den 29:e..kanske någon som gillar dom.. =)

 

    

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards