Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Suzana - 11 maj 2010 22:46

Hoppet är ju det sista som dör sägs det juh..och jag har så svårt att ge upp min eller rättare sagt min och älsklingens dröm om ett större gammalt kråkslott.. =)

 

Men nu verkar det som oturen har vänt och hoppet kan börja gro igen..så nu hoppas jag att ni alla mina goa bloggvänner håller både tummar och tår för att vår dröm skall bli sann..

 

Pirr pirr i hela kroppen..låt nu vår dröm slå in! Snäääälla! <3

 

  

 

 

Av Suzana - 11 maj 2010 22:41

Nu var det ett tag sedan jag lämnade ett filmtips här så det är väl på tiden..

 

För ett tag sedan så såg jag och älsklingen filmen "Den siste tempelriddaren"..inte allt för tokig film som både jag och älsklingen gillade så den får 4 utav 5 möjliga stjärnor.. =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards