Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Suzana - 4 maj 2010 14:50

Idag har jag en lugn dag..inga möten eller annat bestämt..känns märkligt lugnt..har ju varit någonting varje dag hittills känns det som..hmm..också märkligt när man inte ens har vett att varva ner när man får chansen (trots att jag går på antibiotika just nu som verkar göra mig trött också)..har plockat och städat en massa idag..sorterat saker åt mormor..tagit till vara gamla knappar från gamla kläder som skulle kasseras..packat till erikshjälpen..sorterat tygbitar och spart alla godbitar..mm..

 

Har även packeterat ett par presenter jag skall skicka..detta till Suzzi med bloggen Suzzis vardag skall gå iväg idag..

 

  

 

..sen har jag ett till som jag måste få fram en adress till..

 

(Lite återbruk utav mindre roliga tapeter, packa presenter i..)

 

Nej sjutton..tror att jag skall gå ner och slappa lite på soffan och gosa med lillgossen..är nog behövligt med lite vila också trots att man har svårt för att vara sysslolös.. =) hihi..

 

 

 

 

Av Suzana - 4 maj 2010 08:19

Neje vill inte ha mer snö nu..vi har ju haft snöfritt nån månad nu och jag vet att detta kommer försvinna fort..men bara åsynen utav snö får mig att bli less nu..fick väl överdos i vintras kan jag tänka mig.. =) hehe..

 

Tur att nån i familjen uppskattar allt det vita i alla fall..minstingen ville ut så fort han vaknade i morse för att leka i snön..

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards