Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Suzana - 1 maj 2010 21:07

Mitt uppe i alla bröllopsplanerer och annat som sker i vardagen så har jag börjat drömma om ett större hus igen..vågar knappt önska att det skall bli sant men drömmen lever vidare och jag har siktet inställt på ett hus som ev kommer bli till salu inom en snar framtid..håll tummarna alla goa bloggvänner! =)

 

  

Bilden har naturligtvis inget att göra med det huset..rolig bild hittat inne på google.. =) hihi..

Av Suzana - 1 maj 2010 19:40

Idag upptäckte jag till min stora förtjusning att ett utav de sommarloppisar jag brukar besöka hade slagit upp portarna igen! Kanon! =)

 

Lyckades fynda en hel del fint.. Bla dessa söta 70-tals plastburkar..dom var ju inte i toppenskick men söt ändå..5kr för båda..

 

  


Dessa 50-tals (tror det är 50-tal i alla fall?) ljusstakar verkar ju ha kommit tillbaka på modet också..får se vilken färg dessa kommer att få..20kr för båda..

 

  

 

Och kolla in..två delar utav Stig Lindbergs servis berså..70kr för dom båda..nagget på gräddsnäckan fick jag titta lääänge efter..knappt synbart alltså..

 

  

 

Och så hittade jag dessa två söta pappers vepor, en påsk och en jul..hmm undrar om goa Gitte vill ha dessa av mig..tänkte direkt på henne när jag såg dom..men väntar tills hennes flytt är klar så hon inte får mer att packa.. ;) hihi..

 

    

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards