Alla inlägg under april 2010

Av Suzana - 2 april 2010 12:17

Igår kväll gjorde jag klart lite sista minuten påskpyssel inspirerad utav goa Jennys påsk pyssel..ändå mycket på mitt eget vis ..

 

Jag har skrivit ut bilder, klippt ur, klistrat tapet på baksidan och laminerat innan jag gjort hål i överkant och knytit vackra band som upphägning..blev superfint tycker jag.. =)

 

      

Av Suzana - 1 april 2010 20:52

Idag har jag och älsklingen varit ner till Bollnäs på en "loppisrunda" blev erikshjälpen och röda korset..


Hittade bla. detta underbara täcke för 55kr..

  

..en gammal ikea golvlampa för 65kr..

 

..ett lite "mindre settekasse" för 15kr.. 

  

Allt köpte på erikshjälpen.. =)

 

På röda korset hittade jag ett tufft tyg med "skotryck" 10kr..

  

..svart broderigarn 10kr..

  

..ett mini "settkasse" 10kr..

  

..och sist men inte minst en läcker "nessesärväska".. =)

  

Av Suzana - 1 april 2010 19:55

Jag vill önska alla mina goa bloggvänner en riktigt trevlig Glad Påsk!


 

Min lilla krassesådd har tagit sig bra som synes.. =) 

Av Suzana - 1 april 2010 19:52

Här kommer ett tillägg till min utlottning.. Jag kommer förutom det som finns med på bild här även lotta ut två överraskningspaket..så kom igen..delta i utlottningen du med! ;) hihi..

 

  


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards