Alla inlägg under april 2010

Av Suzana - 9 april 2010 16:08

Har vunnit några tradera auktioner på sistone och nu är dessa skönheter på väg hem till mig..är dom inte underbara?

 

Längtar massor!!! =)

 

        

Av Suzana - 8 april 2010 19:10

Fick två underbara paket med posten idag!! =)

 

Först ett paket från goa Lycke som sände mig denna super söta burk och en bit utav hennes underbara Josef Franks tapet "eldblomman"!

Tusen tack goa du!! =)

 

  

 

Och sen kom ett paket från snälla Gitte..där fanns ett gäng med fina fransar som jag köpt utav henne..sååå fina!!

 

Kolla in det knall lila fransbandet!!  =)

 

  

En underbart inspirerande glad dag alltså! =)

 

Av Suzana - 8 april 2010 19:05

Jag går ju en online pysselkurs där dom lär ut mycket skoj..har tyvärr inte orkat hänga med riktigt i tempot..men sakta men säkert så blir saker klar som tex dessa kanintofflor som blev klar igår kväll.. =)

 

Fick ändra lite i den utsprungliga beskrivning för att dom skulle passa mina bamsefötter i storlek 42..jag står i alla fall stadigt på jorden.. =) hehe..


    

 

Av Suzana - 6 april 2010 19:43

Idag damp det ner ett par inspirations "bomber" i postlådan..nämligen dessa läckra böcker som jag beställt från anyhow.se..har hunnit glutta lite och sett en del härliga inredningsbilder.. Bara det blir lugnt i huset till kvällen så skall jag titta mer.. =)

 

Fick hem lite saker jag beställt från panduro också så nu skall jag pyssla en födelsedagspresent till en utav sönerna och virka fler svampisar när andan faller på.. =) hihi..

 

  

Av Suzana - 6 april 2010 15:08

Passade även på att fota några vårbilder när vi ändå var ute och njöt utav vårsolen..

 

En nässelfjäril som också lapade sol..


Och krokusarna tittar fram lite här och var i gräsmattan.. =)

  

    

Av Suzana - 6 april 2010 14:56

Idag fick jag och minstingen lust att överraska älsklingen med lite fika ute i vårsolen efter jobbet..så vi slängde ihop ett gäng muffisar och koka kaffe..dukade upp på dom få möbler som finns på altan just nu och nog blev älsklingen glad..trött och sliten med glad! =)

 

Love you darling! <3

 

  

  

  

Av Suzana - 5 april 2010 20:37

Åhh är så trött och hängig..känns som en rejäl förkylning är på G..snorar, nyser, öronvärk och retigt i halsen.. =(

 

Trist! Jag som har så mycket ideer och saker på G men inget blir ju gjort när man mår såhär..suck..

 

Skulle bla. måla och tapetsera detta lilla väggskåp (ett gammalt klockskåp som har stått länge på vinden nu och väntat..)..men men..

 

  

 

Nej nu skall jag gå ner koka lite te och krypa upp i soffan med älsklingen och se vad som finns på dumburken..kanske blir en film..vem vet..jag kanske slocknar när det kommer till kritan..

 

Hej så länge!

Av Suzana - 5 april 2010 17:10

Igår kväll såg jag och älsklingen ännu en film och den rekomenderar vi helt klart!

Det är en thriller/drama som heter Meteor och är klart sevärd =)


Vi ger den 4,5 utav 5 möjliga!

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards