Alla inlägg den 11 april 2010

Av Suzana - 11 april 2010 21:49

Idag firade vi goa kusin vitamin T som har fyllt 3år i tisdags men kalaset blev idag.. =)

 

Tyvärr vaknade minstingen med diarre och kräksjuka så vi kunde inte delta i själva kalasfirandet..men då jag lovat att hjälpa till med tårtbak och lite annat så blev det en snabbvisit för min del dock.. =)

 

Släpade med mig denna tårta som jag bakade här hemma..

  

..ett lok..

  

..med godsvagn! Blev mycket uppskattat utav födelsedagsbarnet kan jag meddela.. <3

Väl där så hjälpte jag till att baka dubbelsats med chokladbollar och blåsa upp ett gäng ballonger innan jag for hem till min sjuka lillgosse..

    

Hoppas att kusin vitamin fick ett kanon kalas och att han blev nöjd med vår födelsedagspresent..han fick inget mindre än en stor tågbana och "självgående" lok.. =) 

GRATTIS MOSTERS LILLA GOKILLE!! <3

Av Suzana - 11 april 2010 21:36

Igår var jag och min kära syster yster en heldag på djurskyddet..vi hade loppisstädning också ett ex antal timmar med tre till frivilliga så idag är jag helt slut i kroppen..ont typ överallt..men men det var det värt..

Vi har fått en massa gjort ute på loppiset och myst massor med alla goa kissekatter.. =) 

 

Kunde inte låta bli att fota lite ute i vårt loppis så ni mina kära bloggvänner får se en del utav de "roliga" vi har där ute..

  

 

 

En liten "kuriosa hörna" som jag bla. plockade med..mycket fint..

   

Mysig våg och vackra gamla "servetter"..

   

Lite burkar..

   

Ett bord med tallrikar från olika epoker..

   

Blandad kompott..

   

Kolla in lampan..80-tal så det skriker om det..hehe..

  

Lite gott och blandat..ett cerist skelett någon? =)


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards