Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Suzana - 15 mars 2010 21:27

Idag har då jag och älsklingen varit ner till Gävle..jag har varit till sjukhuset och diskuterat min ev kommande operation..

Läkarbesöket gick hyfsat och nu får jag vänta på att komma till en dietist.. =)

 

Efter sjukhuset så blev det spring i en hel del affärer..biltema, jula, ikea, valboköpcentrum, mfl..

 

I valbo köpte älsklingen en "liten" present till mig..en underbar stor godisskål i ceris färg..

 

  

Jag bara älskar den! Tusen tack hjärtat mitt! =)

  

 

Hann titta in på bokias bokrea och där hittade jag en ny inspirerande inredningsbok som heter kort och gott RUM för 99kr..och den andra roliga boken fick jag löjligt billigt som ikeafamily medlem (19kr).. =)

 


På vägen hem så skulle vi hämta älsklingens äldsta son i Bollnäs..han slutade kl.17 och då vi kom i god tid innan så han jag ta en sväng in på karlsson och dollar..och dagens fynd blev prickar prickar och åter prickar! =)  

 


Karlsson hade 20-pack muffinsformar för 7kr (kunde inte låta bli att köpa på mig flera pack..röd, grön och lila..), servetter 10kr och presentpapper 12kr..  

Och inne på dollar trillade jag över rosa prickiga glas, 6st 30kr..

 

Alla mina "fynd" känns sååå våriga och jag blir glad bara utav att se dom! Love it! <3

Av Suzana - 15 mars 2010 21:21

Kollade just upp mina filmtips och upptäckte att jag glömt att blogga om en utav Stieg Larssons filmer..

 

Jag har ju sett alla tre.. =)

 

"Flickan som lekte med elden" är film nr2 och den var helt klart sevärd och lika bra som 1:an "Män som hatar kvinnor"..


Jag och älsklingen ger den filmen 4 utav 5 möjliga stjärnor! =)

 

  


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards