Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Suzana - 1 mars 2010 21:28

  

Jag har fått ett award från gulliga Ritaz, tack så mycket gumman!

 

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:


1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.


Åhh så svårt att välja..jaja..här kommer ett gäng goa bloggare i alla fall:

Gallerry
Fröken pyssel

Jag blommar

Till-vidas-ara

Nästet

Nusse

Oknytt

Persilja

Pink Friday

Retro-tokig

Rosa Hemmet

Stjernfalls blogg

Av Suzana - 1 mars 2010 20:58

Har just tittat in på Gittes "bortbytingens" tradera auktioner och trillade totalt dit för denna underbara läckra skapelse..VILL HA! =)

 

    

Måste vara den häftigaste regnkappa jag någonsin har sett!

 

Av Suzana - 1 mars 2010 19:34

Har även haft finfrämmande här ikväll..

Min älskade syster yster S med lilla kusin vitamin T var hit en sväng så gossarna fick busa utav sig lite.. =)

Innan dom dök upp hann jag slänga ihop en smarrig kaka (hann därimot inte fota den innan vi högg in..den såg ju allt för mumsig ut..hihi..)..så det blev lite mys med fika och en massa bus innan gossarna började bli mer än lovligt trött..

När syster och lille T hade åkt var det bara att stoppa minstingen i säng så slocknade han näst intill innan han hann lägga huvudet på kudden..

 

Så nu har jag en lugn stund för mig själv..älsklingen på jobbet..två söner är och tittar på bandy och en är hos äldsta sonen och hälsar på..så här är det bara jag och katterna som är vaken.. =) hihi..

 

  

Av Suzana - 1 mars 2010 19:31

Fick sån lust att virka något litet och enkelt igår kväll och resultatet blev denna lilla flugsvamps nyckelring..blev riktigt söt tycker jag!

Kanske blir fler gjorda ikväll..älsklingen jobbar ju kväll och minstingen sussar sött.. =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards