Alla inlägg under februari 2010

Av Suzana - 3 februari 2010 08:15

Var just in på goa sagoliktpysslars blogg och kikade och såg att hon och några andra goa bloggare skall starta en pysselkurs online och självklart skall jag vara med! =)

Allt för att pigga upp mig lite igen!

Skall bli såå spännande! Var med ni med! =)

 

  

Av Suzana - 2 februari 2010 21:35

Åhh va glad jag blev när jag tittade igenom posten idag..min vinst ifrån goa Erry har kommit!

Titta så mycket fint! Piggar upp lite extra nu när man inte mår helt tipp topp.. =)

Tusen tack snälla goa du! <3

  

Av Suzana - 1 februari 2010 20:16

Idag när jag och älsklingen var på väg ner till Gävle sjukhus för att diskutera min kommande operation så hände detta.. Smitning efter E4..på bilden syns vår bil längst bort..

 

När vi låg i omkörningsfil för att köra om en bil så svängde den plötsligt ut trots att vi låg jämnsides och prejade in oss i mittenräcket..vet inte om personen i fråga inte såg oss eller om han/hon höll på med annat..

Från mittenräcket stutsade vi tillbaka ut i körbanan där 2 andra bilar körde in i oss innan vi hamnade i dikes snökanten..4 smällar tillsammans..

Prejaren försvann från platsen..

 

Vår bil är bara skrot men vi hade änglavakt..efter ex antal timmars undersökning på Gävle akutmottagning så konstaterades att vi förutom mörbultade kroppar, chock, småsår och blåmärken klarat oss helskinnat..

 

Här kommer ett par bilder på ett par trötta, mörbultade lyckliga överlevare i dom tjusiga kläder vi kom hem i då sjukhuset klapp sönder alla kläder vi hade på oss ner..

Sexiga eller hur?..

 

    

 


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards