Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Suzana - 27 februari 2010 22:52

Tycker att dagarna bara rusar iväg..igår fredag så sprang förmiddagen bara förbi och jag hann inte mer än pyssla lite här hemma och busa med lillen innan det var dax för älsklingen att komma hem från jobbet..

Klä sig, vänta in syster och sen iväg en snabbis på cafe..

Pussa älsklingen och minstingen hejdå och sen fara till Bollnäs för att fördriva tiden med att gå i affärer tills älsklingens näst äldsta son skulle med bussen hem kl.17 och jag och syster skulle till djurskyddet för att jobba kväll..

 

Blev en del shopping..mest rea..finns såå mycket läckert..köpte bla. en tejphållare i form utav en katt, en gästbok till bröllopet, mm..här kommer en bild på tejphållaren lånad ifrån åhlens hemsida..får fota dom andra fynden en annan gång.. =)

  

 

Var trött som få när jag kom till djurskyddet med det var ändå mysigt att träffa alla kissekatter igen.. Och alltid lika kul att umgås med älskade syster yster.. =)

 

Idag har jag hunnit vara en sväng till erikshjälpen och köpt ett par kaffekoppar till bröllopet och två hyllor som skall ner i ateeljen/pysselrummet..skall bli skönt att få mer ordning där.. =)

 

Bakat en kokostosca kaka som jag tog med hem till syster där jag har varit på Blingo och me and i visningsparty idag..

Ojoj vilka härliga kläder dom har!

Kunde inte låta bli att köpa två t-shirts till minstingen och en topp och strumpor till mig själv.. =) 

  

Bla denna.. (bild lånad ifrån meandi´s hemsida)  


Kommer att ha ett visningsparty med Blingo och Meandi här hemma fredagen den 12:e kl.17..någon som är intresserad utav att komma?

 =)


Nej nu är klockan mycket och jag skall gå ner och knyta mig..

Så godnatt alla goa bloggvänner! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards