Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Suzana - 17 februari 2010 20:12

När jag kom hem så hade jag fått ett paket på posten från underbara webbutiken Broarne..åhh va nöjd jag är med sakerna jag beställt! =)

 

Dessa disktrasor är ju bara för underbara..

  


Och dessa cupcakes formar är bara såå söta..

  


Och min absoluta favorit är dessa ljuvliga "snipor"..bara älskar rice produkter! =)

  


Av Suzana - 17 februari 2010 19:59

Idag var jag och min älskade syster yster ner en sväng till Bollnäs..jag skulle in på läkarbesök på sjukhuset där (edoskopi..mindre kul..usch..)..så då passade vi på att göra lite roliga saker också när vi ändå var i stan..

 

Blev en del spring i affärer och cafebesök..satt bra med lite mat i magen efter att ha fastat närmare 24tim..

 Min favorit majsbröd med grönsaker och tonfiskröra..mums! =)

 

Hittade några saker som jag fastnade för när vi var in på röda korset..

Som tex denna underbara tavla..har länge sucktat efter en sådan så jag blev överlycklig när jag hittade henne för den nätta summan 40kr..

  

Sen blev det även ännu en kaffekopp till vårt bröllop..

  

Hittade en påse med lite småsaker som satte min fantasi i rullning..tror dessa kommer att få bli bla. ett par örhängen.. =)

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards