Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Erikshjälpen..

Av Suzana - 27 januari 2010 18:47

Kunde inte låta bli att ta en tripp genom "snöstormen" till erikshjälpen idag och som jag förväntade mig så hade det varit tunt med folk där idag..mindre urplockat alltså.. =) hehe..

Blev en hel del fynd..

  

Kolla in detta underbara brudpar 5kr..kanske kommer till nytta i sommar.. ;)

Fatet under är rörstrands silja..min för 5kr..

 

  

Min älskade syster yster S ringde mig idag och berättade att hon skulle köpa partylite doftolja till mig och att jag måste fixa en flaska eller dylikt till den..go hon då! <3

Så denna charmiga turkosa vas fick följa med hem 15kr.. =)

 

 

En hel påse med både gamla och nya bokmärken fick också följa med hem..passar alltid i något pyssel här hemma.. =)

 

  

Denna skönhet är ett förkläde i ett i mina ögon superläckert tyg! =) 


 

Naturligtvis blev det en och annan bra och ha och pysselsak också.. =)  

 
 
Ingen bild

erry

27 januari 2010 20:00

Vilka fynd! Vill också ha en Dymo! Var också på loppis idag, men det var skralt med fynd :-(

Kram!

 
Lotten

Lotten

27 januari 2010 22:10

Oj, vad mycket fint du har fått tag på! Den turkosa vasen påminner om ett par vaser jag köpte förra sommaren - jättesöt!

http://ornnastet.blogspot.com

 
erry

erry

28 januari 2010 18:38

Hihi, nu ser jag att det är dig jag "slåss" med om grytunderlägget på Tradera!! Det är ju helt underbart, men jag ska inte buda mer - hoppas du vinner det :)

Kram

http://gallerry.blogg.se

 
erry

erry

28 januari 2010 22:11

Grattis, du vann! Men det blev en hård kamp om godbiten... den blev ju lite dyrare än jag trott :P

Den är verkligen superfin, och just nu är jag extra förtjust i färgkombon turkost och gult!

http://gallerry.blogg.se

 
Ingen bild

SysterYster

29 januari 2010 11:27

Ja nu måste du lägga på ett kol älskade syster, bara 5 månader kvar typ till bröllopet. Kan ja av egen erfarenhet säga är KORT tid :-) Pöss på dä

 
Helena

Helena

30 januari 2010 07:52

Vilket underbart orangeblommigt tyg!
Är spänd på att följa din fortsatta bröllopsplanering!
Kramkram Helena

http://www.retro-tokig.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards