Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Utmärkelse

Av Suzana - 27 januari 2010 14:43

Fick denna söta award ifrån goa stjernfall, tack så mycket gumman! Piggar verkligen upp nu när man mått dåligt så länge.. =)

 

  

 

Hmm då man skall berätta 7 intressanta saker om sig själv och skicka vidare utmärkelsen till 7 andra kreativa bloggare så börjar vi väl med lite "intressant" om mig.. =) hihi..

 

1. Jag är en hopplöst positiv människa som tror att allt löser sig på ett eller annat vis.. <3

2. Jag kan "inte leva" utan coca cola..har inga andra laster som cigaretter, snus, kaffe eller alkohol..men cola måste jag bara ha..nu har jag fastnat för den billigare "ica colan" som är lite snällare mot plånboken.. <3

3. Träffade min älskling via en utav internets chattsidor..tog många år innan vi gav efter för våra känslor..men nu är det vi och så skall det förbli.. <3

4. Blir Fru Pettersson Alexsson sista helgen i juni.. <3

5. Min favoritårstid är hösten, älskar den friska luften, alla färger..men nu får det GÄRNA bli vår.. <3

6. Är grymt höjdrädd och rädd för djupa vatten..

7. Är barnsligt förtjust i olika leksaker, har tex inte lyckats slita mig ifrån mina gamla barbies och moncichi.. <3

 

Sänder denna utmärkelse vidare till dessa kreativa bloggare:

 

Retro-tokig

SaraMay

Persilja

Pink Friday

Nästet

Till vidas ara

Jag blommar


 
 
erry

erry

27 januari 2010 17:41

Vad kul att få veta lite nya saker om dig! Grattis till awarden. Jag hade velat ge den vidare till många fler, bland annat till dig!

Kram!

http://gallerry.blogg.se

 
Lotten

Lotten

27 januari 2010 18:16

Åhh tack snälla söta! Kul att få läsa lite mer om dig.... Jag har levt på Coca cola precis som du men vid nyår var det stopp! Nu dricker jag lite kaffe varje dag istället....

Jag har redan fått den här utmärkelsen av ett par andra bloggare... så jag hoppas att det är ok att jag inte skickar den vidare...? Men jag är väldigt glad att du ville ge den till mig! Tusen tack!

Kraam

http://ornnastet.blogspot.com

 
SaraMay

SaraMay

27 januari 2010 19:55

Åh tack snälla du! :D Å va kul med bröllop!! Grattis!
Kram!

http://saramay.blogspot.com

 
Maria

Maria

27 januari 2010 20:04

Hej Sanna!
Tack! Jag har fått den av några andra också och bloggade om det häromdagen så jag ska lägga in länk till dig i det inlägget. TACK IGEN!
Fina fynd du funnit i inlägget ovan.

http://jagblommar.blogspot.com

 
Helena

Helena

30 januari 2010 07:50

Vad glad jag blir! TACK så mycket!!! Kul att få veta lite mer om dig.... Kram Helena

http://www.retro-tokig.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards