Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Suzana - 26 januari 2010 19:27

Det började igår med att älsklingen började känna sig mysko i magen när han var på jobbet..kom hem allt annat än pigg så jag bäddade ner honom i soffan och donade på lite extra här hemma vis av erfarenhet om att blir en magsjuk så brukar ju resten utav familjen också drabbas..

Så sant så sant..inatt började jag må riktigt dassigt och idag har jag helt enkelt mått skit hela dagen..

 

Ta i trä..än verkar alla barn ha klarat sig och älsklingen har redan piggnat på så jag hoppas att det bara skall vara en sån där 24 timmars bacill som drabbat oss..


Håll tummarna!

  

Av Suzana - 26 januari 2010 19:13

I söndagskväll var jag och min kära syster yster till djurskyddet och jobbade igen..alltid lika kul att träffa alla goa kisse katter.. =)

Denna gång tyckte jag att det var extra kul att fota goa kissen Rudolf som är bror till vår nyaste familjemedlem Sotis..hoppas verkligen att han också får ett eget hem snart..han är ju bara såå himla go!

 

Tänkte även passa på att be om lite hjälp..djurskyddet behöver alltid mer pengar för att kunna hjälpa ännu fler misskötta och övergivna katter och även andra djur..

Bidrag mottages tacksamt! <3

Pg: 268562-6

Vår hemsida: http://www.djurskyddetbollnas-ovanaker.se/

 

    

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards