Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Suzana - 17 januari 2010 16:38

Idag ringde min goa syster och undrade om vi inte skulle hitta på något tillsammans, så det blev bestämt att vi skulle träffas kl.13 vid kygelvallen (friluftsområde), grilla och leka lite.. =)

  

Så jag väckte älsklingen så att vi skulle hinna med dagen, hade ju lovat mormor att handla till dom idag också så det blev en snabbsväng genom ica och sen for vi hem till dom för att hinna umgås en stund också..

Där blev vi bjuden på hälsingeostkaka med saftsås.. MUMS! Minstingen älskade det och åt två stora bitar på egen hand.. Hann prata lite strunt och busa lite innan  det var dax att hoppa in i bilen igen..

Syster med familj bjöd på grillad korv med bröd, dricka, kaffe och bulle..gott gott!

Drog gossarna på snowrace och busade lite..så kul att komma ut och göra lite tillsammans!

Det gör vi om syster! Nästa gång bjuder vi på det ätbara! =)

 

Kusin vitamin! Gogossarna våra.. =)

          

Gotti gott! =)

Av Suzana - 17 januari 2010 16:22

Igår hade jag och älsklingen en halvdag på tu man hand..är ju så viktigt att man gör saker tillsammans som par..man är ju inte bara mamma och pappa.. =)

 

Vi lämnade minstingen hos min mamma och bonuspappa vid kl.14 (resten utav hemmaboende barn är hos pappa/mamma i helgen..) och for sedan ner till Bollnäs för att strosa lite i affärer..gick på kinarestaurang åt gott och myste i varandras sällskap..sen for vi till djurskyddet för att jobba kväll..så skönt att hinna prata, kramas i förbifarten och bara finnas till för/med varandra.. =)

 

 

Sotis är bara för kelsjuk..underbara katt! =)     

Liten nyfiken Putte..busgo! =) hihi.. 


Efter djurskyddet för vi hem till byn, hämtade upp lillgossen..for hem och gjorde lite kvällsgott..

Blev fruktsallad, grädde, nötter och mys i tv-soffan..mums! =)

 

 

Av Suzana - 17 januari 2010 16:13

Roligt att det faktiskt finns dom som saknat mina inlägg här på bloggen.. =)

 

Men nu är jag då tillbaka efter en längre tid utav sjukdom, stress, sjuka barn, sömnlösa nätter och allmän trötthet..ja jag är väl inte 100% pigg nu heller men är på väg tillbaka.. =)

 

Har inte blivit allt för mycket vettigt gjort men så kan det ju vara ibland..

 

  

Trött och hängig, men rastlös..vad göra? Jo varför inte fribrodera lite på yllesockarna jag använder till djurskyddet..? =)

 

Har även lyckats komma iväg och bowlat för första gången i mitt 38-åriga liv..hehe..gick väl inte allt för bra men det var skoj så det får bli fler ggr.. =)

Vi åkte iväg hela familjen förutom 2 utav sönerna och bowlade en timme, kul att göra något tillsammans nån gång.. =)  

 


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards