Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Suzana - 1 januari 2010 19:38

Mitt nya år har inte börjat så bra som man skulle kunna önska..har mest varit säng liggandes dom senaste dagarna och lika så idag..förkyld, illamående, värk i kroppen..osv..inga bra förutsättningar för att vara pigg och allert alltså..suck..men skam den som ger sig..

Kan bara bli bättre! =)

 

Har i alla fall firat in det nya året med min goa familj! =)

Blev en supermumsig nyårs middag med ytterfilee, klyftpotatis, beasås och sallad..mums!

Tur man har en älskling som är en hejare på att laga mat så jag kunde ta det lugnt.. =)

 

Godis och ostbågar som plock under kvällen..

 

Sen vid tolvslaget så skålade vi in det nya året med äppelcider som passar alla åldrar.. =)

 

Idag har jag haft sängläge nästan hela dagen men släpade mig nu upp till datan så jag får chansen att titta in hos er alla goa bloggare och glädjas åt det nya året mer er!

 

Kraaaaam till er alla!

 

  

 

Av Suzana - 1 januari 2010 19:34

Ett riktigt gott nytt år och en god fortsättning på det nya året önskar jag er alla mina goa bloggvänner där ute!

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards