Alla inlägg den 19 september 2009

Av Suzana - 19 september 2009 19:59

Idag hann vi med en tur till erikshjälpen också då svägerskan ville dit och titta efter en hamsterbur, blev en del handlat för min del också..chockerande va?! =) hihi.. Köpte lite halsband (pärlor till lampskärmen, en snygg plåtbricka och lite annat som kommer hamna på tradera..)..

 

Efter det har vi även varit på ett jippo som var på södra torget idag..lite marknadstånd, lotterier, bollkastning, ponnyridning, kolaregn, barnkarusell, kölbullegräddning, mm..

 

Kul när det händer något så då måste man ju såklart dit..älsklingen hjälpte minsta barnen i kolaregnet och minstingen njöt utav karuselltur (tröjan jag köpte med syster igår blev en favorit direkt, den är mjuk och skön med ull, angora och acryl)..vi mumsade kölbulle och handlade lite smått (25kg potatis för 120kr, stekost, scrapp papper, lotter, mm..)..

 

En trevlig dag med hyfsat bra väder! Kan inte bli så mycket bättre =)

 

    

Av Suzana - 19 september 2009 19:50

Det har varit mycket pysslande här nu ett tag..denna lampskärm påbörjade jag igår och idag vart den äntligen färdig.. Jag är supernöjd! =)

Hittade inspiration till denna lampskärm hos en annan bloggande tjej som jag tyvärr "försnillat" vem det var och jag hittar inte tillbaka till henne..men om du ser detta eller någon annan som känner igen ideén från någon sida kanske ni kan lämna en kommentar så jag kan länka till henne? =)

Skall lämna in denna till försäljning i butiken och det kommer nog bli fler i framtiden, men måste samla på mig lite mer pärlor först..gick ju åt en hel del till denna.. =) hihi..

 

Har varit och lämna in en del saker till butiken idag och det mesta blev faktiskt godkänt, enbart mina vindspel som inte passade in.. =)

Skall bli såå spännande att se om sakerna säljer också, vi öppnar butiken 1 oktober så det är ett tag kvar så jag hinner pyssla mer.. =) hihi.. Kul!!

 

Åhh tusen tack Tant grön, det var ju Andie som skapat lampan som inspirerade mig till min lampskärm! =)

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards