Alla inlägg den 17 september 2009

Av Suzana - 17 september 2009 21:21

Idag har jag knappt varit sysslolös en minut på hela dagen..men det händer saker här i alla fall och vi får saker gjord..

Har bla. varit i trädgården och rensat min stora rabatt på framsidan och så har jag och älsklingen hjälpts åt att slita bort en gammal klängväxt som sett bättre dagar och hade en stam som påminnde om ett halvstort träd..tog sin lilla tid men nu är den väck och imorgon skall jag köpa vildvin och plantera där istället..har planterat vildvin för ett par år sedan precis runt hörnet så nu skall dom få växa ikapp och sakta men säkert täcka vår husfasad..

Vildvinet är så vackert röd nu så här på höstkanten.. =)

 

Älsklingen har fått dit nya extraljus på bilen, vi har fixat div ärenden, mina systrar har varit hit på snabbvisit med mosters små älsklingar, mm.. =)

 

Sen har jag skapat dessa "ikon flaskor" ikväll..alla skall naturligtvis till butiken.. Kanske kan sälja eller vad tror ni?

Dom är ju lite lantligt shabby chic.. =)

 

    

Av Suzana - 17 september 2009 13:51

Var med och tävla om bla. denna underbara krokodil från Lollopard hos Gitte =)

 

  

 

Lollopard är ett företag där miljö och kvalité finns med i tanken på allt som tillverkas..och deras sortiment är sjukt fint! Titta in vettja!! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards