Alla inlägg den 13 september 2009

Av Suzana - 13 september 2009 18:22

Måste ju visa som fina presenterna jag fick också.. Utav älsklingens goa äldsta son fick jag dom två blå vit prickiga härliga oboy/te muggarna, den lilla söta kissekatten och dom två ljusfaten (som jag nu hoppas att minstingen skall kunna låta bli att kasta i golvet..), fina saker eller hur? =)

Den större katten är en spargris och den fick jag utav svägerskan med familj, tror folk har förstått att jag är svag för söta porslinsfigurer.. =) hihi..

Av min näst äldsta son fick jag en underbar liten miniros som passade perfekt i en utav mina söta kaffekoppar.. =)

 

I övrigt fick jag ett gäng skraplotter som jag vann en liten slant på i alla fall, lite pengar och en stor bunke med gula kantareller!

Jag måste nästan ha varit snäll som får så mycket fint, eller vad tror ni? =) 

 

    

Av Suzana - 13 september 2009 18:14

Idag har vi då haft kalas här hemma, jag fyller 38år imorgon men vi tyckte det var lämpligare att bjuda in folk när det är helg och alla inte har lika mycket måsten att stå i..

Det har i det stora hela varit en kanontrevlig dag, trots min ågren för att jag varken har haft tid eller lust att baka en massa..hade en hemgjord tårta (min gamla vanliga marängtårta, fast denna gång med hallon i mellan..en ny variant för mig..mums!) och sen en massa köpefikabröd.. Men gästerna blev nöjd och det är ju i alla fall huvudsaken.. =)

Fint väder hade vi också idag så vi passade på att fika på altan där höst solen faktiskt värmde rätt bra dagen till ära, mysigt! =)

 

          

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards