Alla inlägg den 11 september 2009

Av Suzana - 11 september 2009 19:27

Nu har mina två tradera auktioner med min gula luxus lampa och min P O Ström 70-tals vas gått ut idag och det var inte lite jag fick för dom heller..

Lampan jag köpte på erikshjälpen för 75kr fick jag 532kr för..kanonbra! Och vasen jag köpte på djurskyddets loppis för 5kr gick för 281kr..inte alls dåligt!

Blir en bra hjälp till min restskatt! =) Skall titta igenom mina gömmor och se vad mer jag kan tänka mig lägga ut..med lite tur kanske jag kan få ihop till hela skatten och slipper nalla utav "julklappspengarna".. =) Håll tummarna! 

 

Har även tittat in på hur det går för krukan som jag säljer i förmån för djurskyddet..deras prislapp var 5kr och nu när jag tittade in låg den på 205kr..lite kirr i kassan till välgörenhet där! =) hihi..

 

luxus   70-tals vas 

aldo londi    

Av Suzana - 11 september 2009 09:16

Tänkte att jag skulle visa lite utav det jag gjort till butiken..ja det jag nu får lämna in där..fick reda på igår att hon som kommer sköta försäljningen kommer välja ut det som hon tycker passar in i stilen i butiken..så vi får hoppas att det jag gjort hittills faller henne i smaken då *håll tummarna*.. =)

Skall iväg och köpa på mig div material idag..bla en liten diamantborr.. Minstingen pajade två utav mina ljusfat (alá secondhand miniskålar i lite "rockoko" stuk,ingen aning hur det stavas?..) igår, så jag har bestämt mig för att använda skärvorna och göra smycken så nu får vi se hur lyckat det bli.. =) Kommer bildbevis om jag blir nöjd..

 

    

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards