Alla inlägg den 6 september 2009

Av Suzana - 6 september 2009 19:49

Något jag skulle tycka vore grymt roligt var om man fick vara med på nån pysseljunta, syjunta, pysselkväll..eller vad man nu skall kalla det..

Nån kväll i veckan/månaden då man träffas ett gäng glada människor och pysslar, pratar och kanske tar en fika eller så tillsamman! Det skulle jag tycka vore sååå himla kul!

Nu är det ju tyvärr så att alla mina pyssliga vänninor bor allt för långt bort för att vi skulle kunna träffas.. =/


Därför undrar jag, finns det verkligen inte någon här i Edsbyn/Alfta/Bollnäs trakten som är intresserad utav att dra ihop något liknade? Där vi kan turas om att vara "värdinna" som fixar fika eller dylikt..alla tar med dom vill pyssla med under kvällen och sen träffas man och pratar, ger varandra inspiration, osv..


Måste ju finnas fler pyssliga personer som tänker som jag, eller?? =)


Av Suzana - 6 september 2009 19:14

Idag har vi blåst upp en grön hoppkossa som minstingen fick utav moster med familj i lite sen födelsedagspresent igår och snacka om att den blev populär.. Ögonen riktigt lyser på honom och han kan inte sluta le och skratta! =) hihi..


Av Suzana - 6 september 2009 14:57

Jag och älsklingen såg filmen "Drag me to hell" igår kväll..hmm nja..den var kanske värd att se en gång men inte mer.. Ger den 1,5 stjärnor utav 5 möjliga..


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards