Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Suzana - 10 augusti 2009 20:59

Så vad har hänt idag då..vaknade halv 8 med lillgossen..pysslade och donade lite här hemma..

Nattade gossen vid kl.12 och passade på att sova lite själv..måste vila upp kroppen efter tidigare dagars stress..

Kl.14  kom älsklingen hem precis lagom tills vi hade vaknat till..han tog en snabbdusch och vi for ut på byn i ärenden.. Älsklingen gick till frisören medans jag och minstingen gick upp på centrumcafeet och kollade in secondhandsdelen och fikade.. Fyndade en "kina/indiska inspirerad" lampa för 40kr och fikade lite med lillplutten..

Ca. kl.15 kom älsklingen nyklippt och go och gjorde oss sällskap.. Fikade klart och tog samtidigt med djurskyddets insamlingsbössa som vi fått lov att ställa ut där (..men som dom envisas med att gömma bakom ett broschyrställ..trist..), tog den istället till en rätt nyöppnad katt och hund "tillbehörs" butik och frågade om vi fick placera den där och se det gick bra =) Håll tummarna att den inbringar mer pengar där..

Sen for vi till ica och handlade, hem och gjorde snabbmat till mig (en tallrik nudlar..) innan jag och syster styrde kosan mot Bollnäs och djurskyddets styrelsemöte kl.18

Hemma till kl.20 och skjutsade hem syster, lille Tedde och vovven Wilma som fått vara en stund hos mormor och morfar..

Och nu sitter jag då här vid datan och tittar runt och bloggar lite.. Snart dax att sätta sig i soffan och bara slappa innan läggdax..



Se där..det var min måndag det =)


PIF

Av Suzana - 10 augusti 2009 08:51

Hittade detta pif inne hos min vännina Sofia och det lät som en rolig sak att testa på så varför inte =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards