Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Suzana - 9 augusti 2009 21:35

Hmm jag är sugen på att starta upp ännu en swapp men har ide torka vad det gäller tema, har ni några förslag? =)

Kanske nostalgi, höst, nån färg, 70-tal..? Vad säger ni?






Av Suzana - 9 augusti 2009 21:16

Idag har jag då äntligen fått göra min tatuering som jag suktat efter ett tag nu..killen som gjort den blev tidigare sjuk så jag fick vänta längre än planerat.. Men nu är den gjord och jag är supernöjd!

Skall fylla i den mer om ca 3 månader dock då värmen idag gjorde det svårt att tatuera, färgen i maskinen torkade för fort så det klumpade sig och ville inte gå ner riktigt i skinnet.. suck.. Men det är som sagt bara att fylla i sen..skall nog låta honom fylla i min "gamla" tatto oxå som har blivit lite matt i färgen =)

Killen är än så länge nybörjare och är därför grymt billig, 300kr fick jag ge för denna skönhet som är ca 10*10cm.. =)

Skall göra mer reklam för honom sedan när han fixat hemsida!




Av Suzana - 9 augusti 2009 19:18

Ett par saker jag fyndade på Bollnäsmarknaden igår, svarte petter och löjliga familjen har man ju inte spelat på evigheter så det var lite nostalgi.. Plus i kanten att det är med "orginal" teckningarna! =) hihi..

Sen hittade jag ju världens sötaste lilla äggklocka, jag föll som en fura för denna sockersöta uppenbarelse.. Är den inte läcker så säg! =)

Båda för den nätta summan 20kr tillsammans!


Av Suzana - 9 augusti 2009 09:04

Är helt slut efter senaste dagarnas stress så igår orkade jag bara inte blogga.. Älsklingen var go och lät mig få en välbehövlig sovmorgon, så idag får han sova ut.. =)

Skönt när man kan hjälpas åt..


Vi skjutsade älsklingens äldsta pojkar ner till deras morföräldrars stuga igen, då dom ändå skulle ner till Enköping så slapp pojkarna åka buss och vi sparde in lite pengar..dubbelvinst alltså =) hihi..

Vi hann även ta en sväng i Bollnäs, hämtade ut M:s data som nu äntligen var klar, handlade lite på rusta och karlssons och sist men inte minst så åt vi på max så att pojkarna skulle få något i magen..och som synes är det inte lätt att få till en normal bild på dessa gossar heller..  =) hihi..

När vi väl lämnat utav pojkarna så tog vi en snabbsväng genom Bollnäs höstmarknad som är nu i helgen, köpte mest det vanliga..10st strumpor för 100kr, polkaklubbor till pojkarna, tog lotter, mm..

Ingen vinst för älsklingens som lyckades kasta ner 2 utav 4 clowner =)


Väl hemma har vi mest tagit det lugnt och jag har pysslat lite..2 broscher till är klar och en dekorerad hårsnodd..måste börja pyssla ihop ett lager nu då jag fått erbjudande om att sälja mina saker i butik från och med september, håll tummarna att det skall funka =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards