Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Suzana - 2 augusti 2009 21:58

Något jag missade tidigare var att i min swapp med Lotten så fanns det en liten bonus insmugglad av denna underbara tapet!

Är den inte bara fööör underbar?! =)


Av Suzana - 2 augusti 2009 15:44

Idag har jag, älsklingen och lillplutten tagit en tripp till grannbyn Alfta där en underbart kreativ kvinna vid namn Ulrika huserar och tillsammans med sin mor har startat ett ateelje cafe i ett litet torp vid järnvägen mitt i centrala byn..

Väl värt ett besök om du har vägarna förbi.. =)


Funderar på att starta ett sammarbete med henne i framtiden, om hon nu tycker sakerna jag gör platsar i hennes framtida butik..håll tummarna! =) Skall maila över lite foton till henne senare idag, så vi se vad hon tycker..


Har fotat lite extra hos henne idag då min bloggande vännina kreativa mamman i Märsta hade ett önskemål om det, hoppas att det var dessa bilder du ville se Eva..annars så får jag fota mer vid nästa besök =) hihi..



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards