Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Suzana - 19 juli 2009 20:38

Igår kväll så såg jag och älsklingen filmen Ink heart..familjefilm med lagom med äventyr, magi och saga, helt klart sevärd.. =)

Rekomenderas!

Av Suzana - 19 juli 2009 20:15

Nu har jag och älsklingen kommit hem ifrån en kanon konsert med Per Persson och hans pack..

Många härliga godingar fick vi höra så det var lite utav en nostalgitripp.. =)

Lite blött blev det också, men det är smällar man får ta och vi hade laddat upp med paraply och filt så vi led inte så förskräckligt.. =) hihi..


Och Freluga trädgårdsscen var ännu finare i år, så där har Linda och hennes familj gjort ett kanon jobb.. =)



Av Suzana - 19 juli 2009 15:09

Ikväll skall jag och älsklingen då åka och se Perssons pack uppträda i Freluga (foton därifrån kommer sen..) och min kära syster yster Stina skall sitta barnvakt här till mina minsta busungar..skall bli kul att komma ut lite på tu man hand med älsklingen..skall strax börja packa ut stolar, paraplyn, filtar, fika, kamera, biljetter, mm..i bilen =)

Idag har vi bara haft en lugn slappdag här hemma, har inte gjort något vettigt alls..men kan vara skönt det också ibland..

Här kommer ett foto från älsklingens och mitt kvälls mys i partytältet igår kväll/natt..bara skönt att finnas till..

Nej nu blir det duschen, hämta hem näst minsta sonen från hans far, packa bilen och vänta in syster yster..

Ha det gott ni alla underbara människor där ute i bloggvärlden! =)


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards