Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Suzana - 11 juni 2009 20:58

MUMS!

Nu är skolavslutnings tårtan redo för morgondagens firande =)

Marängtårta med en fyllning utav banan och grädde och smält blockchoklad som "dekoration" på toppen.. Mums fillibaba! =P


Nu roar jag mig med att färga håret och pysslar om mig själv lite innan det är dax att sova igen =)


Av Suzana - 11 juni 2009 17:54

Då det varit så lite annonser inför lördagens loppis så fixade jag ihop ett gäng "posters" som jag, älsklingen och minstingen har varit ut på byn och häftat upp i regnvädret, lite i sista minuten men kanske är den nån som nappar och kommer tack vare denna lilla insats =) hihi..


Jag och kära syster Stina kommer att spendera hela lördagen ute vid djurskyddet..skall dit med bakat och så redan till kl.09 och sen blir vi där till typ kl.21 då vi skall jobba med katterna efter marknaden oxå.

Ska baka åtminstone kokostosca till försäljningen, kanske något mer bara jag orkar.. =P mums!


Mums sa lillgossen då vi åt kvällsmat på kiosken i samma veva vi var ute, orkar inte laga mat idag..tröttis av tröttväder o värk..och skall baka tårta till imorgon oxå så jag har nog ikväll tycker jag..

Av Suzana - 11 juni 2009 13:56

Nån som har något tips på hur jag skall pigga upp vårt trista badrum..nu har rummet denna plasttapet..typ fejkkakel i beige, vita inredningsdetaljer (hängare, skåp, toa, handfat, mm..) och ljusbeige golv..

Nu är det så att jag skulle vilja ha in lite mer färg, blir bara less när jag tittar in där..men har ju tyvärr inte råd att byta tapet och matta som ekonomin ser ut nu.. =( suck..

Men vad sjutton skulle passa här inne?

Tips, råd..någon??

Av Suzana - 11 juni 2009 13:45

Idag kom denna lilla sötnos på posten och jag är bara sååå nöjd! =)



Tack snälla rara Saax för din vackra skapelse!

Jag bara älskar den!! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards