Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Suzana - 23 maj 2009 22:36

Har pysslat lite ikväll och fixa ihop en beställning som äldsta sonen gjorde idag till sin tjej..

Hon fyllde år idag men hon skall ha kalas imorgon så då skall hon få denna personliga tavla..


Hoppas att hon blir nöjd =)



Av Suzana - 23 maj 2009 20:19

Idag så har vi då varit på marknad/loppis och sålt en del..allt bröd vi hade med försvann på nolltid..men sen var det trögt..

Sålde några loppissaker och enbart en sak jag pysslat ihop (vindspelet jag gjorde igår..), men vi fick ihop till bordet och mer ändå så man får vara nöjd =)

Äldsta sonen tyckte att det var kul att sälja, så där har jag en ständig följeslagare om jag skall iväg och sälja mer =) hihi..

Döck upp en hel massa känt folk under dagen, både släkt och vänner..så det var ju kul bara det oxå.. =)


Direkt efter marknaden så for vi till älsklingens syster med familj och åt en massa gott (grillat, potatispaj, grönsaker, sås, paj, vaniljvisp, mm..) och träffade en massa roligt folk.. Tusen tack till Ann mfl! =)

Jag var lite mer än lagomt trött efter dagen, men gjorde mitt bästa för att vara någolunda social i alla fall..


Nu blir det att ta det lugnt och inte göra allt för mycket resten utav dagen.. Gäsp!

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards