Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Suzana - 7 maj 2009 21:29

Idag har det varit full rulle hela dagen..efter det vanliga morgonstöket började jag o minstingen dagen med att ta en promenad till min vännina Linda för att inspektera deras "uthus" inför ett ev sommarloppis, fick som vanligt en massa ideer =) Hoppas hon vill ha en affärspartner nu bara..skulle vara SÅÅÅÅ kul!

Väl hemma stoppade jag gossen i säng och satte igång att pyssla lite så nu har jag fått ett gäng napphållare klar och har börjat klippa till tyg för att sy vetevärmare..måste försöka få klart något varje dag nu så jag har lite att sälja 23:e..

Köpte 10 udda kaffekoppar för 5kr igår på erikshjälpen, i dessa tänkte jag gjuta ljus..kanske går att sälja eller vad säger ni? =)

Sedan kom min kära syster yster Stina och hämtade mig för avfärd mot djurskyddet där vi jobbar som volentärer. Så nu är jag nyss hemkommen därifrån och lite lagom dötrött =) hihi..

Dom hade fått in en superfin katt som dom döpt till Felix (lika som en utav mina gossar)..åhh va go! Kärlek vid första ögonkastet!

Men här har vi ju redan 3 underbara katt töser så det får räcka =) hihi..

Gjorde även lite fina fynd på deras loppis, en del tror jag får följa med på marknaden =)

Foto på min goa syster och katten Pettsson =)



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards